Saturday, June 28, 2008

هشت ماهگی

خاله جونا عمو جونا سلامما هشت ماهه شدیم! خواهش میکنم تشویق نفرمایید قابلی نداشت!اول اینو بگم 5 شنبه پیش مامانم منو میخواست ببره تولد پسر همسایمون. بعد من عصرش خوابیدم تا ساعت 8 شب. دیگه مامانم پشیمون شده بود که بریم ولی وقتی بیدار شدم و دیدم ایشون حاضر نیستند که هیچ ، شب هم شده فوری داد زدم و با دستم بهش اشاره کردم و گفتم: دد...دد! بیچاره مامانه بدو بدو لباسمو پوشوند و رفتیم خونه همسایه . تا مامانش در رو باز کرد من به جای سلام (یا همون خنده) دستامو تا جایی که میتونستم بالا بردم و شروع کردم با نانای کردن! همه ی مهموناشون هاج و واج مونده بودند ولی من از اول تا آخر تو بغل مامانم ایستادم و دس دسی و نانای کردم! بعد هم رو پای هر خانومی که مینشستم فوری با دستام لبه ی دامنشو میگرفتم و میکشیدم رو کلم که دالی موشه بازی بکنم ! موقع خداحافظی هم کلی جیغ خوشحالی کشیدم و در حال نانای خونشون رو ترک کردم! وقتی منو بیرون میبرند کلی با مردم تو خیابون حرف میزنم.تازه بدون کریر هم میتونم سوار کالسکه بشم فقط تا مینشینم پاهامو میذارم بالای حفاظ جلوی کالسکه ام ! میخوام همه ببینند چقدر کف پاهام تمیزه! دیگه هم نمیذارم کفش پام کنند یا اونقدر پاهامو به هم میکشم که در بیاد یا گاز گازیشون میکنم! صبحا هم تا بیدار میشم به بابام اشاره میکنم : دد...دد..یعنی منو ببر خونه ی مامانی!!سر سری و زبون درازی و بای بای هم خوب بلدم بکنم. تازه یک گوشی موبایل هم دارم که این مامانم هر روز صبح با خودش میبردش سرکار هرچی بهش میگم" اون مال منه "گوش نمیکنه ولی عصربه بعد مال خودمه. میخواین شماره بدم با هم صحبت کنیم؟تازگی ها هم وقتی آهنگهای مورد علاقه ام پخش میشه به همه اشاره میکنم که ساکت باشند و گوش کنم. البته بعضی وقتها هم خودم باهاشون میخونم! کامل بلدم غلت بزنم ولی شبا خودم رو لوس میکنم و وقتی روی شکمم میخوابم دیگه بر نمیگردم و ترجیح میدم جیغ بزنم که مامانم بیاد برم گردونه.
تازه وقتی میخوام یکی منو بغل کنه یا عصبانیم یا گرسنه یا جیش کرده و خلاصه هر وقت کاری دارم یادم میفته که بلدم بگم:ماما...با قیافه ی مظلوم به مامانم نگاه میکنم و میگم: مااامااا....دیگه اینکه سشوار رو خیلی دوست دارم . تا یکی سشوار میکشه من هم فوری دست به موهام میکشم یعنی "من هم! " یک کار جدید هم یاد گرفتم: وقتی میرم دکتر اونقدر جیغغغغ میکشم که گوش همه کر میشه. من این دکتر کچل مو رنگ کرده رو دوست ندارم. بابا منو ببیرین پیش این خانوم دکتر خوشگل مشگلا . این دیگه کیه؟؟راستی اگه کسی دوست نداشته باشه آب بخوره و به جاش بستنی بخوره عیب داره؟خوب.... قلبون شما تا بعد ! امیدوارم ماه دیگه دینی با دندون باهاتون صحبت کنه! بوس برای همگی و بای!